Huisregels Brasserie Vennemeer
Het doel van onze huisregels is een veilige en gastvrije brasserie te zijn voor iedereen.
Alle aanwijzingen van onze medewerkers over deze huisregels dienen direct te worden opgevolgd.
Wie de huisregels niet naleeft wordt verwijderd en kan de toegang tot de brasserie worden ontzegd.
Strafbare feiten worden te allen tijde bij de politie gemeld.
- U bent verplicht een consumptie te bestellen. U mag deze consumptie uitsluitend binnen het bedrijf (restaurant en terras) nuttigen, tenzij u gebruik maakt van het to go arrangement.
Het is niet toegestaan bij Brasserie Vennemeer zelf meegebrachte eigen consumpties of consumptieverpakkingen te gebruiken.
- Eigendommen van ons restaurant mogen niet mee naar buiten worden genomen of zonder overleg worden verplaatst.
Bij constatering van veroorzakte beschadigingen of vernielingen wordt u geheel aansprakelijk gesteld voor reparatie en/of vernieuwing.
- Brasserie Vennemeer kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor verlies of diefstal van (persoonlijke) eigendommen.
- Wij vragen u gevonden voorwerpen, die niet uw eigendom zijn, in te leveren bij een van de medewerkers.
- Wij trachten aan ieders verzoek met betrekking tot de tafelvoorkeur te voldoen, helaas is dit niet altijd mogelijk.
Reserveren op het terras is niet mogelijk. Graag hiervoor uw begrip.
- Te laat? Dertig minuten na uw gereserveerde ontvangsttijd kunnen wij uw tafel vergeven aan andere gasten.
- Om de wachttijden voor al onze gasten te beperken hanteren wij één gezamenlijke rekening per reservering/tafel. Per persoon apart betalen is niet mogelijk.
- Het is niet mogelijk bij Brasserie Vennemeer te consumeren op rekening, met uitzondering van reserveringen voor feesten en partijen en/of zakelijke bijeenkomsten.
- Wij accepteren geen dinerbonnen of VVV-cheques, wel hebben wij onze eigen cadeaubon.
Ligplaatshouders van WSV Vennemeer kunnen gebruikmaken van hun consumptietegoed op vertoon van de aan hun verstrekte pas.
- Honden zijn van harte welkom mits zij geen overlast veroorzaken.
- Het is niet toegestaan in uitsluitend badkleding op het terras te verblijven.
Wij verzoeken u tevens altijd schoeisel te dragen in verband met de mogelijke aanwezigheid van glasscherven.
- Ouders zijn altijd zelf verantwoordelijk voor hun eigen kinderen, zeker langs de waterkant.
- Iedere vorm van agressie jegens gasten en personeel is verboden. Hinderlijk en/of aanstootgevend gedrag wordt niet getolereerd.
- Mobiel telefoneren is niet toegestaan als dit overlast betekent voor de andere gasten.
- Het is verboden wapens op zak te hebben. Bij constatering van wapenbezit wordt ogenblikkelijk de politie ingeschakeld.
- Raak bij brand niet in paniek, waarschuw ons onmiddellijk en zoek eventueel zelf de dichtstbijzijnde brandblusser op. Volg de instructies van het personeel op.
- Het in bezit hebben, gebruiken of verhandelen van verdovende middelen is verboden.
- De toegang tot Brasserie Vennemeer kan u geweigerd worden als u aangeschoten of dronken bent, zulks ter beoordeling aan het personeel.
Er worden geen alcoholische dranken geschonken aan aangeschoten of dronken personen.
- Conform de wet schenken wij geen alcohol aan gasten onder de 18 jaar. Bij twijfel zullen wij om identificatie vragen.
- Bij het betreden en verlaten van ons bedrijf is het niet toegestaan overmatig lawaai te veroorzaken zoals hard praten, schreeuwen of claxonneren, of eigendommen van derden te beschadigen of te ontvreemden.
- Op alle door ons aangegane overeenkomsten zijn de Uniforme Voorwaarden Horeca (UVH) van Koninklijke Horeca Nederland van toepassing.
De UVH zijn bindend voor iedereen die van onze diensten gebruik maakt.
Klachten?
Hebt u klachten, van welke aard ook? Meld ze direct bij een medewerker van ons bedrijf. Aan klachten achteraf kunnen wij vaak weinig meer doen. Hartelijk dank voor uw begrip.
(versie maart 2023)