header-mobile-brasserie
brasserie-vennemeer

Huisregels

khn-logo-zwartHet doel van onze huisregels is een veilige en gastvrije brasserie te zijn voor iedereen.
Alle aanwijzingen van onze medewerkers ten aanzien van deze huisregels dienen direct te worden opgevolgd.
Wie de huisregels niet naleeft wordt verwijderd en kan de toegang tot de brasserie worden ontzegd.
Op alle door ons aangegane overeenkomsten zijn de Uniforme Voorwaarden Horeca (UVH)
van Koninklijke Horeca Nederland van toepassing.
De UVH zijn bindend voor iedereen die van onze diensten gebruik maakt.
Strafbare feiten worden te allen tijde bij de politie gemeld.

 Huisregels Brasserie Vennemeer

  1. U bent verplicht een consumptie te bestellen.
    U mag deze consumptie uitsluitend binnen het bedrijf (restaurant en terras) gebruiken, tenzij u gebruik maakt van het Drijf-In / to-go arrangement.
    Het is niet toegestaan bij Brasserie Vennemeer zelf meegebrachte eigen consumpties of niet bij ons bestelde voorverpakte consumpties te gebruiken.
  2. Meubilair en overige inventaris van ons restaurant mag niet mee naar buiten worden genomen of zonder overleg worden verplaatst.
    Bij constatering van door u veroorzakte beschadiging of vernieling wordt u geheel aansprakelijk gesteld voor reparatie en/of vervanging.
  3. Brasserie Vennemeer kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor verlies of diefstal van (persoonlijke) eigendommen.
  4. Wij vragen u gevonden voorwerpen, die niet uw eigendom zijn, in te leveren bij een van de medewerkers.
  5. Wij trachten aan ieders verzoek met betrekking tot tafelvoorkeur te voldoen, helaas is dit niet altijd mogelijk.
    Reserveren op het terras is niet mogelijk. Graag hiervoor uw begrip.
  6. Te laat? Dertig minuten na uw gereserveerde ontvangsttijd kunnen wij uw tafel vergeven aan andere gasten.
  7. Om de wachttijden voor al onze gasten te beperken hanteren wij één gezamenlijke rekening per reservering/tafel. Per persoon apart betalen is niet mogelijk.
  8. Het is niet mogelijk bij Brasserie Vennemeer te consumeren op rekening, met uitzondering van reserveringen voor feesten en partijen en/of zakelijke bijeenkomsten.
  9. Wij accepteren geen dinerbonnen of VVV-cheques, wel hebben wij onze eigen cadeaubon.
    Ligplaatshouders van WSV Vennemeer kunnen gebruikmaken van hun consumptietegoed op vertoon van de aan hun verstrekte pas.
  10. Honden zijn van harte welkom mits zij geen overlast veroorzaken.
  11. Het is niet toegestaan in uitsluitend badkleding op het terras te verblijven.
    Tevens verzoeken wij u altijd schoeisel te dragen in verband met de mogelijke aanwezigheid van glasscherven.
  12. Ouders zijn altijd zelf verantwoordelijk voor hun eigen kinderen, zeker langs de waterkant.
  13. Iedere vorm van agressie jegens gasten en personeel is verboden. Hinderlijk en/of aanstootgevend gedrag wordt niet getolereerd.
  14. Mobiel telefoneren is niet toegestaan als dit overlast betekent voor de andere gasten.
  15. Het is verboden wapens op zak te hebben. Bij constatering van wapenbezit wordt ogenblikkelijk de politie ingeschakeld.
  16. Raak bij brand niet in paniek, waarschuw ons onmiddellijk en zoek eventueel zelf de dichtstbijzijnde brandblusser. Volg de instructies van het personeel op.
  17. Het in bezit hebben, gebruiken of verhandelen van verdovende middelen is verboden.
  18. Als u aangeschoten of dronken bent, zulks ter beoordeling aan het personeel, kan u de toegang tot Brasserie Vennemeer geweigerd worden .
    Er worden geen alcoholische dranken geschonken aan aangeschoten of dronken personen.
  19. Conform de wet schenken wij geen alcohol aan gasten onder de 18 jaar. Bij twijfel zullen wij om identificatie vragen.
  20. Bij het betreden en verlaten van ons bedrijf is het niet toegestaan overmatig lawaai te veroorzaken zoals hard praten, schreeuwen of claxonneren, of eigendommen van derden te beschadigen of te ontvreemden.

Klachten

Hebt u klachten, van welke aard ook?
Meld ze direct bij een medewerker van ons bedrijf.
Aan klachten achteraf kunnen wij vaak weinig meer doen.
Hartelijk dank voor uw begrip.


(versie maart 2023)

bras-venn-113x150-transp

Brasserie Vennemeer

Vennemeer 1
2374 AV  Oud Ade
071 501 82 20

Exploitatie: P-sjo
i.p. Bauke Hofman
KvK: 81738994

Openingstijden

Tijdens het vaarseizoen, van april tot medio oktober, zijn wij dagelijks geopend vanaf 10:30 uur.

Buiten het vaarseizoen, van medio oktober tot en met maart, zijn wij gesloten.
Wel is het dan mogelijk om op aanvraag gebruik te maken van Brasserie Vennemeer voor besloten bijeenkomsten. Zie hiervoor de informatie op onze home-page.
Neem contact op voor informatie of het maken van een afspraak voor een offerte op maat.

Contact opnemen

Informatie:

Stuur ons een e-mail.

Bel, SMS of WhatsApp ons op
06 37 61 98 50.

 


© 2016-2024 WSV Vennemeer. Alle rechten voorbehouden.

© 2016-2024 WSV Vennemeer.
Alle rechten voorbehouden.